maandag 21 januari 2013

Voor de BEREkoude dagen ...

Iedere keer als ik bij Stoffen Van Leuven kwam keek ik ernaar, zou ik durven, of toch niet... Al die mooie beestige stofjes, maar ik vroeg mij af of het wel mijn ding was ...

Vorige week heb ik dan toch de stap gezet en kocht een half metertje pandabeertjes. Ik wist op voorhand dat mijn dierenliefhebbers thuis het fantastisch zouden vinden ;-).

Ik maakte het fronsrokje uit het boek van Mme Zsazsa, gevoerd met een knalroze stofje en knalroze boordstof. En waar heb je dezer dagen meer licht om foto's te maken, dan buiten in de sneeuw ;-)


En toch denk ik dat ik voor een volgend fronsrokje nog een jaartje of zo zal wachten, die Jutta is precies nog wat te smal voor al die frons, het kind vergaat in 't niets bij haar rok ;-)

18 opmerkingen:

  1. heel mooi! Ik vind het Jutta toch echt prachtig staan, dus ik zou zeggen, kom maar op met die fronsrokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's gedurfd! Ze staat er wel beeldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé ;-). Ik heb nog grappige pinguins liggen voor een verjaardagshemdje voor Warre, maar denk dat ik dan efkes genoeg beesten gezien heb ;-)

      Verwijderen
  3. Supermooi ! Ik kan mij wel voorstellen dat Jutta dat wel zalig vindt, zoveel rok ... en extra stof is extra warmte he:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel leuk zo'n klein meisje tussen de panda's! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens wat ik kan zien op de foto's is ze er toch heel schoon mee! En lekker fel, die roze boordstof bij de panda's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik ben verliefd! Zo'n schoon stofje :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk al die beertjes!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt schattig! Nog wat veel stof, maar dat geeft niet, ze kan het dan wat langer dragen, misschien wel tot haar 14! (al zal jij dat dàn waarschijnlijk afzweren ;-) Ik heb in mijn handen gestaan met de kikkers in het gras... heb het niet meegedaan, maar ik denk dat ik er een dezer dagen toch eens om ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze staat er prachtig mee :-) Héél mooie combinatie heb je gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh geweldig! Die dierenstofjes zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super stofje ! Ik denk dat Jutta geen probleem heeft met die hoeveelheid stof, een luxe zoveel bewegingsruimte in haar pandarokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh wat een leuk stofje.
    En Jutta staat er beeldig mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...