vrijdag 15 juli 2016

Nina Skirt

Met de Nina Skirt
hier in huis
doen we mee aan de 
de revival van de broekrok...

Ofwel ben je pro, ofwel ben je contra,
ofwel was je pro en ben je nu helemaal contra,
ofwel was je contra en nu helemaal pro,
ofwel weet je het nog zo goed niet ...

Ik was pro,
vooral dan wat betreft het draagcomfort.
De looks van een rok,
maar de beweeglijkheid van een broek.
Op de fiets, zot doend met de kids,
nee,
geen schrik voor te blote billen ;-).

Maar of ik helemaal pro blijf,
ik weet het niet,
ik twijfel toch een beetje
of een broekrok niet wat lomp lijkt...
Maar soit,
ik trek het mij niet aan
en draag mijn Nina Skirt
met veel plezier!

En ik ben helemaal vol lof over het patroontje.
Marte van Compagnie M.
deed dat weer voortreffelijk.
Perfecte pasvorm 
en prima bijstand
tijdens een workshop die ze gaf bij

Ik gebruikte een goedkoop stuk jeans
(wegens broekrok-die-in-de-kast-zou-blijven-twijfel)
en werkte af met gouden paspel en knopen.
De op dat moment beschikbare roze rits
zit gelukkig goed verstopt :-).












3 opmerkingen:

  1. Je tovert een grote smile op mijn gezicht met je Nina broekrok !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal nooit een broekrokfan worden vrees ik, maar je lach erbij maakt veel goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had ook heel erg getwijfeld maar zag een paar broekrokken tijdens de patroontour die me toch deden overstag gaan. En dat waren vooral patronen in een schone jeans, een beetje zoals dit! ik ben dus fan van dit exemplaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...