maandag 17 april 2017

Mijn kind knutselt graag ...


Ik mocht uittesten en
stel jullie na een grondige 
twee-weken-durende test 
met veel plezier een superfijn boek voor.
Een boek dat onze kids
probleemloos door de vakantie loodste.
En ja, de vakantie was zelfs te kort
om alle fijne projecten uit dit boek te maken!

Tromgeroffel ...

van
Sarah Devos


 100 oerdegelijke klassiekers.
Geen onmogelijke benodigdheden en
geen ingewikkelde werkbeschrijvingen!

Ik ben fan, en de kids nog meer!!!

 Ze maakten een crazy katapult,
maakten een pinguïnvolkje,
pimpten ballonnen
en ik haalde er zelfs inspiratie
uit voor de communietafel!

En de gele briefjes zijn alle to do's :-).










5 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Vanaf welke leeftijd kan je er zo ongeveer mee aan de slag? Sam is nu 5, maar ik vind veel dingen uit knutselboeken nog te moeilijk voor haar...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jutta is net 6 en kan er goed haar plan mee trekken! Af en toe moet ik natuurlijk eens iets voorlezen voor haar, maar met de prentjes komt ze ook al heel ver. Dus 5 jaar moet ook zeker lukken hé. En de projecten zijn ook enorm gevarieerd!

      Verwijderen
  2. I really like you post good blog,Thanks for your sharing.

    เย็ดสาว

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...