vrijdag 18 oktober 2013

Eens niet van eigen hand ;-)

Vorige woensdag hadden we bij de Tetterende Tiretten de eer en het genoegen Griet van Emma en Mona te mogen verwelkomen... Een héle lieve madam, met ongelooflijk knappe ideeën!
Ze kwam ons een workshop geven om het basiskleedje te maken uit haar boek "Stof voor Durf-het-zelvers".
Het verslag van die gezellige avond lees je hier.
 
Nu is er bij de tiretten een hele lieve meisjemama, maar dan wel een "te-grote-meisjes"-mama voor het kleedje... En je raadt het misschien al, ze wou graag deelnemen aan de workshop, dus maakte ze een kleedje voor mijn kleine meisje...
 
En het kleedje zit haar als gegoten! En bij deze is het ook gebombardeerd tot Jutta haar eerste-schooldag-kleedje op 4 november :-)



 
Dank je wel Karla, om mijn dochter zo in de watten te leggen!!!
 
Het kleedje dat ik zelf maakte moet nog afgewerkt worden, de dochter ermee op de foto krijgen en dan krijgen jullie het hier ook te zien...

9 opmerkingen:

  1. Jutta zal direct in het oog springen op haar eerste schooldag! "Da's da kindeke met da schoon kleedje!"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig ! Gij zijt nogal met uw gat in de boter gevallen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat het haar zo goed past en ik zo heb kunnen meedoen aan de workshop! Guitige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, het is heel schattig met die Candy Shop stof! Prachtig exemplaar, leuk om te krijgen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt mooi!!! Ik had het kleedje gezien op de blog van de tetterende tiretten en ik dacht onmiddellijk aan jou! Jutta haar kleerkast begint stillekesaan goed vol te geraken zeker? Lucky girl

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...