donderdag 3 oktober 2013

SVDHZ ... mijn allereerste hoodie ...

Een workshop bij de tiretten, gegeven door een lieve medetiret, op het ideale moment...
Een week na de overlockles van onze Guy en twee weekjes voor we bij de Tetterende Tiretten bezoek krijgen van Griet van Emma en Mona ... Kwestie dat we al wat in de SVDHZ-sfeer komen hé ;-).
 
Mijn allereerste hoodie is een feit. En wat een zalig patroon en model is dat! Ik heb nu al spijt dat ik die nooit eerder gemaakt heb...
 
Patroon: Hoodie uit Stof voor Durf het Zelvers
Stof: Stoffenspektakel








En die kleine Jutta die zo graag van de partij is als er fotoshoot gehouden wordt ;-).
 
 
Nu heb ik nog een klein stukje over van die VW-busjes-stof, niet genoeg voor een volledige hoodie, dus ga nog proberen een debardeur-variant te maken voor zoon nr. 2 ...


24 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Ik vind de stofcombinatie echt heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schoon! en schattig toch die broer-zuster-liefde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volledig gevoerd, of enkel de kap? Originele combi, die busjes met zulke 'oudemannetjesstof', maar naar mijn mening super geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer! En ook wel schattig tegelijk...
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad voor herhaling vatbaar, zo'n knuffeltrui!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi, ik moet er mij toch ook eens aanzetten! Heb je een idee hoeveel stof je nodig hebt? Ik veronderstel dat je van één meter begonnen bent en nu nog een stukje over, dan heb je 70 cm gebruikt ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik had 1 meter gekocht maar heb opzij over... Ik heb de patroondelen zodanig gelegd dat ik niet zo'n smal reepje onderaan over hebt. Ik maakte ook de grootste maat, hiervoor kom je dus zeker toe met één meter. Maar durf mij niet uitspreken of je met 70 cm ook toekomt...

      Verwijderen
  7. Mooi mooi mooi ! En ook al vind ik de busjestricot supermooi, die 'ouwmannekestricot' van binnenin ... ik moet ook nog eens naar een stoffenspektakel precies !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof hé, ik ben er ook helemaal weg van! Alleen blijf ik het moeilijk vinden de ideale en stevige tricot te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dju toch dat die wachtlijst bij jullie zo lang is. :)
    Heel toffe trui! Ideaal om in de koudere maanden in weg te kruipen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sarah, je staat op de reservelijst voor volgend jaar hoor ;-)

      Verwijderen
  10. Wauw, super stoffencombinatie ook.
    Maar vooral de blik van grote broer naar kleine zus : oooooooooh zo lief!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ontdekte het model ook pas een paar weken geleden.
    Verslavend goed hé ;o)
    Leuke stofjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je dochter weet wel te charmeren, hé! Je zoon staat er stoer mee met zijn hoodie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie combinatie van stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zalige combinatie! En die foto's... Heel tof! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schöne Idee ;-). Habe mich gleich mal als neuer Leser bei Dir eingetragen. Vielleicht magst du auch mal meinen Blog besuchen kommen ?

    Ein schönes Wochenende

    Lg Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zijn het twee tricotstofjes dat jij gebruikt hebt?
    Keimooie trui, zou het ook graag maken voor mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...