dinsdag 31 januari 2017

Jawel, mannen aan't machien ...


Wat begon als een zot idee
eindigde op een zaterdagmiddag
met 4 (gemotiveerde!)
mannen achter een stikmachine.

Een creatieve vriend wou graag eens een workshop volgen.
De man des huizes zei in een zotte bui:
"ik doe wel mee"
en toen waren ze al met twee :-).
De zoon van de creatieve man
zag vaders euforie
en ja, hij werd de nummer drie.
Even later in een stoffenwinkel,
een schoon starwars-stofje in't vizier
en toen waren ze plots met vier :-).
Hoeraaaa!!!

Het was een heerlijke middag,
ik genoot misschien zelf nog het meest
bij het zien van hun enthousiasme en plezier.
En er werd wat afgelachen,
mannen en naaien, 
ik moet er waarschijnlijk geen
tekeningske bij maken :-).

In ieder geval,
ze deden het super
en ik stel u met veel trots voor:
 3 sweaters en 1 kussenhoes
volledig
"made by men"





Stof: Modecoupon - Stoffen Van Leuven
Patroon: Chess-sweater (LMV, variant met kraagje) 
Oslo-sweater (Urban Style)

PS mijn lieve man des huizes
spreekt hier al over het zelf maken 
van zijn hemd voor de communie
maar ssssttttt...
zou hij???


18 opmerkingen:

  1. Ik zit hier met een grote smile dit te lezen :-)
    Geef ze een pluim van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe leuk is dat!!!
    dat hebben ze schitterend gedaan :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig! Er worden al grote verwachtingen geuit. Ik hou het hier in de gaten
    🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe tof! En die rolkraag aan die sweater, ook origineel. Ik ben verkocht. Maar ik ben natuurlijk geen man :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en daar krijgt ge dorst van..proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. daar word ik serieus goedgezind van, super !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super wat een idee. Misschien dat ik de man des huizes ook eens moet sturen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai! En zo'n schoon resultaat!
    Zelfs met wat bier zal ik de mannen hier nooit zover krijgen, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die foto met die pintjes is geweldig :-). kei tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo tof! Dat hebben ze goed gedaan. Ik zeg dat ook wel eens al lachend als mijn man mee stoffen staat te verkopen. Maar ik denk dat het nog even zal duren voor hij ooit eens achter de naaimachine zal kruipen. De zonen daarentegen ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch!! Je ziet echt dat ze er van genoten hebben! En wat een mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...