woensdag 18 januari 2017

Lotte Martens Winterblogtour


Vorige week liet ik jullie
al meegenieten van een
pakketje dat deel uitmaakt
van een nieuw concept
van Lotte Martens.

In het "uitprobeerpakket"
stak ook een stukje
goudkleurig nepleer
met zwarte driehoekjes,

Ook dit zat verpakt als DIY-pakket
om er een fijne bloemenbroche
mee te maken.

Maar er zat een ander project klaar
in mijn hoofd.
Reden:
de communie van de oudste zoon in mei
en een aantal stofjes met gouden touch
die hier al liggen te wachten
op verwerking voor die communie ...

Ik wou er mijn sjakosjke
voor die heuglijke dag mee maken.

Het gouden nepleer met zwarte driehoekjes
werd gecombineerd met zwart nepleer.
Bij K-Bas vond ik een prachtige gouden ketting
die reeds afgewerkt was met bevestigingshaakjes.
Ook de goudkleurige magneetsluiting
kocht ik bij K-Bas.

De verkooppunten van de Lotte Martens-stoffen
en pakketjes vinden jullie hier.

Patroon tasje: zelf









4 opmerkingen:

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...