zaterdag 29 september 2012

Gewonnen!!!

Ik deed al vaak mee aan een give-away, maar nog nooit had ik er eentje gewonnen ...
Toen deze give-away verscheen wou ik nog eens een kansje wagen, want ik vond de te winnen striktas prachtig!!!

En ja hoor, het lot was mij gunstig gezind en ik werd op haar dartsbord met een pijl doorboord ;-). Joepieeee!!! Ik vond het de meest originele manier ooit om een winnaar te bepalen!!!


En er was nog een heel leuk kaartje met een toffe boodschap bij ... Als de tas tot op de draad versleten is, maakt ze mij gewoon een nieuwe ;-)


En in het echt is de tas nog mooier dan op foto! Als ik niet oplet ben ik hem trouwens voorgoed kwijt aan dochterlief ;-)

Nog eens een hele dikke merci, Jozefien!!!

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Het is inderdaad een hele mooie tas. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met jou mooie gestrikte tas.!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd ! Ik had het geluk jouw Give-away te winnen, waar ik nog steeds heel blij mee ben. Heb je zin om nog eens een kans te wagen. Op mijn Blog loopt momenteel mijn eerste Give-away.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw! wat een mooie tas zeg! Veel plezier ervan! Groetjes Judith♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je gewonnen hebt, geniet maar van de prachtige tas!!!
    Heb zelf ook nog nooit iets gewonnen maar de aanhouder wint :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n hartverwarmend bericht, Hilde! Echt lief, you make my day!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi mooi mooie tas!
    doen kleine meiskes graag he, met sjakoskes rondlopen ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dochterlief past er zelfs bijna in :-) Leuk dat jij hem hebt gewonnen, is inderdaad een hele toffe striktas!

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...