zondag 15 april 2012

Mijn Van Katoendag: van retro-broek tot stempels ...

Aan wie erbij was hoef ik het niet te zeggen hoe fantastisch de Van Katoen dag was en wie er niet bij was heeft echt wel iets gemist...

Ik heb met volle teugen genoten van de workshops, de sfeer, de gezelligheid, het slenteren, de bekende gezichten en tot gisteren nog onbekende die nu iets bekender geworden zijn, HET boek dat nu gesigneerd is door Mme Zsazsa herself ...

In ieder geval een gigantische pluim voor het organiserend Van Katoen -team! Jullie hebben dat fantastich gedaan!!!

Ik was erbij van toen de deuren open gingen, tot ze weer sloten...

Om 10 u volgde ik de workshop van de jongensbroek dit patroon. Deze fantastische broek is echt mijn absolute favoriet op broekenvlak! Het werd de versie met nepgulp en knoopjeselastiek achterin.


















En om kwart voor acht volgde ik nog de workshop "Stempels maken" bij haar. Hier keek ik ook enorm naar uit omdat ik dit zo tof vind om nadien ook met de kids te doen! En het was echt een succes. Ge kunt u voorstellen dat ik mega-fier naar huis trok met al mijn schoons.

En als ge op de foto hieronder kijkt zie je ook een mooi Van Katoen-boekje (onze stempelhandleiding) en een vrolijk ritstasje. En nee, dat heb ik gisteren niet gemaakt, we werden gewoon zomaar extra in de watten gelegd door haar ;-). Trouwens als je haar blogberichtjes volgt zal het je ook niet verbazen dat alles zo tot in de puntjes afgewerkt was, tot de papiertjes voor op onze houten blokjes en de washi-tape voor errond ;-). Heerlijk mooi!!!
 

Dus een welgemeende DANKJEWEL !!!

16 opmerkingen:

  1. De workshop stempelen was idd wel de max hé! Ik ben dol op je appeltjesetiketstempel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh, zat jij ook in diezelfde workshop??? Jammer dat ik niet wist wie je was!

      Verwijderen
  2. Het ziet er allebei super afgewerkt en verzorgd uit! Knap werk van iedereen (organisatie, workshopbegeleidsters, maar ook al diegene die een workshop gevolgd hebben en een leuk eigen werk mee naar huis konden nemen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waow zo mooi. De broek en de stempels.
    Superleuk. Ik kan me voorstellen dat je mega-fier naar huis vertrok.
    Als ik je zoontje zo zie rondlopen in die broek zal ik me dat patroontje toch nog moeten aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, de broek en de stempels!!!!!!!!!
    't Was inderdaad de moeite. De Van Katoen dames hebben schitterend werk geleverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh Hilde ! F A N T A S T I S C H ! Die broek is ook mijn absolute favoriet, en jij hebt er gewoon al ene ! Is Joppe ook zo in de wolken ? En je stempels zijn ook zo mooi ! Jammer dat ik je niet tegen gekomen ben, maar ik was er dan ook niet zo lang als jij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik had je ook graag eens in levende lijve ontmoet! Jurgen vroeg het nog of ik je gezien had ;-). En Joppe is idd in de wolken met zijn broek :-)

      Verwijderen
  6. Die broek! Niet te doen! Wauw en nog eens wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo tof! je stempels waren dan ook super hè, daar ga je nog veel plezier van hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HAllo
    net je blog ontdekt! weer eentje om te volgen bij! ik vind je smaak super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai, die broek is prachtig! Ik zou er weken aan bezig zijn, denk ik! Mooie retrostof ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,

    Ik ontdek net deze blog en ben net als jullie gek van deze retrostijl!
    Kunnen jullie mij vertellen waar ik het patroon van het broekje nog kan bemachtigen?

    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Evelyne,

      ik vrees dat de van katoen-shop sinds kort gesloten is en de patronen niet meer besteld kunnen worden... Misschien kan je wel via de site eens contact opnemen en misschien lukt het zo wel nog: http://www.vankatoen.org/ . Ofwel via de blog van mamasha (want de broek was haar ontwerp).

      Groetjes en succes nog met je zoektocht!

      Verwijderen
    2. Hilde, bedankt!
      Ik zet mijn zoektocht zeker verder.

      Verwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...