zondag 22 april 2012

Cadeautje met knutsel-extraatje ...

Helemaal niets vernieuwends en door minstens al de helft van stikkend Vlaanderen gemaakt,  deze omkeerbare tassen die ik vroeger ook al maakte (één van mijn allereerste stik-projectjes) met behulp van de goeie uitleg van hier. Maar een vriendin vroeg er eentje en haar dochtertje was een week geleden jarig, dus kreeg er ook eentje. En moeder en dochter met dezelfde tas, de één in 't groot en de ander in't klein, dat vind ik wel schattig ;-).


Omdat ik die tassen vrij sober vind wou ik ze graag opvrolijken met de supermooie zsazsa-bloem. Maar toen dacht ik, een moeder en een dochter die graag knutselen, die geef ik gewoon een knutselpakketje zodat ze ze zelf ineen kunnen steken! Dus een extra pakketje met geknipte cirkeltjes, knoop, brochespeldje en een afdruk van de zsazsa-handleiding.

 In de pakjes, kaartjes eraan en afgeleverd ;-)

4 opmerkingen:

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...