vrijdag 27 april 2012

en we blijven bij de schriftjes ...

Na het flocken op notitieboekjes nu eens schriftjes kaften met stof. En geloof me, dat is eenvoudig, maar met echt leuk resultaat. En niet al te veel werk!!! Iets dat bij mij tegenwoordig een absolute vereiste is. Aangezien we hier volledig op communiemodus draaien, is er niet veel tijd om gigantische projecten te starten :-(

 De schriftjes zijn voor de communie-kindjes van een aantal collega's. Ze kregen elk een klein schriftje met een stofje met een drukke print, gecombineerd met een groter met een "rustiger" stofje. Hier flockte ik eerst nog de namen op.

Het recept: stof, schaar, vliesofix, schriftjes, een strijkijzer en deze uitleg... Veel plezier ermee!!!

 



20 opmerkingen:

  1. 't Is inderdaad een prachtig resultaat! Een super idee, ga het meteen pinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad heb ik ook net gedaan, blij dat ik de bevestiging kreeg om het toch met vliesofix te doen!!! Merci!

      Verwijderen
  2. heel tof ! zo ga ik volgend schooljaar de jongsten hun agenda's kaften denk ik, de papieren kaftjes gaan veel te rap kapot!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zou ik wel de zijkanten naar binnen plooien en nog eens vaststijken, want anders vrees ik dat door veelvuldig gebruik de zijkanten toch zullen beginnen rafelen. En je krijgt het er niet terug af hoor als het lelijk geworden zou zijn ...

      Verwijderen
  3. heel mooi ! dat ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee!!En zeer mooi..ze gaan er blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die gastjes gaan dat zo tof vinden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's echt een superleuk idee!
    Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super schoon seg, al die mooie stofkes bij elkaar!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb net hetzelfde gemaakt gisteren :-). Lang getwijfeld voor de rafelende randjes en ik vrees dat het inderdaad zo zal zijn. Omranden had gekund, maar met ronde hoekjes is dat al een pak moeilijker hé. Ik ga toch eens broeden op een plan b. Wordt vervolgd dus :-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Héél tof!
    Misschien moet ik mezelf dan toch eens een agenda maken met een stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gaat ermee scoren. Heel eenvoudig maar super leuk en prachtig om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. staat ook op mijn lijstje! En nu ben ik er nog meer van overtuigd dat ik het eens moet proberen - zo'n toffe schriftjes zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en ideaal voor een klein kadootje waarnaar ik op zoek was! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is there any more information about this? I appreciate any additional information you can provide me. Thank you! Click on the links below for more information. I have a profile with the best mouse clicks on my website. Be sure to click faster and more. Click here for more information. Click here for more information. Spacebar Click Test

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...