donderdag 23 mei 2013

Een droom die werkelijkheid wordt ...

Héél lang heb ik erover nagedacht, héél veel getwijfeld, maar de passie en liefde voor het naaien en creatief bezig zijn is zo sterk dat dit telkens weer die twijfels van de baan veegde...
 
Bij deze kan ik jullie nu definitief meedelen dat ik vanaf 1 juli officieel van mijn grote passie ook een deel van mijn job kan maken. En nee, het ging dus niet over een boek of over een webshop ;-). Als onderwijsmadam is de drang te groot om kennis te delen en aangezien ik hetzelf zo super vind om creatief aan de slag te gaan, doe ik niets liever dan dat enthousiasme door te geven onder de vorm van workshops voor kinderen en volwassen. Zo hoop ik heel wat mensen (klein en groot) dat kleine duwtje te kunnen geven om zelf te beseffen dat iedereen boordevol creativiteit zit en er niet veel nodig is om zelf aan de slag te gaan!
 
Ik vind het allemaal heel erg spannend en weet misschien nog niet helemaal waar ik mij moet/mag aan verwachten, maar ik heb er wel 100 % zin in.
 
Mijn ventje maakte voor mij een logo, dat natuurlijk in het thema "appels" blijft ;-). Merci schatteke!!!



En ook een dikke merci voor jullie allemaal, want de leuke reacties op blogberichtjes geven mij vertrouwen en deden het enthousiasme de voorbije jaren alleen maar groeien!!!
 
 
Een klein voorsmaakje van een aantal workshops... Tegen volgende week komt alles met bijhorende info op mijn blog...
 




 

88 opmerkingen:

  1. Wat superleuk en spannend allemaal zeg!!!
    Ik wens je heel veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Ik ben vooral benieuwd waar het zal doorgaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met het beleven van je dromen! Zo'n droom schuilt er bij mij ook ergens! :-) Ooit, ooit komt het er misschien van. Ik ben ook benieuwd waar we je workshops kunnen volgen. Ik ben al geinteresseerd, in eigenlijk alles! :-) Liefs, Charon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk en veel succes!!
    Hopelijk kan ik ook je workshops volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Juij! Ik zat juist! Wat heb ik nu gewonnen :-)? Dat a-lijnjurkje is echt heel knap gemaakt, echt een mooi ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een dikke proficiat, Hilde! super dat je van je passie nu ook een deel van je job kan maken! Ik weet zeker dat het een groot succes gaat worden! Heb geen idee hoebver Dendermonde van Nederlands Limburg af ligt, maar anders stuur ik je zeker wat geinteresseerden door!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat!! Ik geloof dat het storm gaat lopen bij je! Helaas woon ik het noorden van nl, anders had ik me zeker aangemeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend allemaal, fijn dat je hiervoor kunt gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh, te ver van mij om te volgen. Maar ik wens je veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes! Ik denk dat ik mij eens ga inschrijven. Gaat ge die workshops bij u thuis geven (@home)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah ja é ;-) @home ... de naam die ik ooit voor mijn blog koos is nu wel toepasselijk é ;-)

      Verwijderen
    2. Stiekem had ge er toen ge de naam koos al op gehoopt om dat ooit te doen, onbewust ofzo. :D

      Verwijderen
  11. Goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Gaat je zeker lukken. Wat ik allemaal op jou blog zie verschijnen is stuk voor stuk heel mooi en netjes gemaakt. Hopelijk kun je velen inspireren. Vanuit Nederland.....SUCCES!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een dikke proficiat en veel succes!!
    We zouden dat soms meer moeten doen, al onze twijfels overboord gooien en onze dromen najagen!
    Ik hou je pagina in het oog om te zien waar de workshops doorgaan.

    Ik wens je een vliegende start!!

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Workshops geven is superplezant, goeie keuze! ;) Nog veel succes he!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat en heel veel succes gewenst!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel succes met je nieuwe uitdaging! Met je onderwijservaring, je fijne en toffe projecten en je enthousiasme zal dat zeker lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw tof seg. Jammer dat uw Home redelijk ver weg is van de mijne :-)
    Alvast héééél veel succes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel veel succes ! Misschien kan je bij Bobby Sewing (mijn stoffenwinkel in Mortsel) wel eens een workshop komen geven !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het aanbod! We kunnen altijd eens iets afspreken hé! Mortsel is niet zover af!

      Verwijderen
  18. Super! Heel veel succes en plezier! en 't is een prachtige appel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ontzettend leuk! Proficiat met deze stap en veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super, Hilde! En als ge niet te ver van mij weg woont, dan kom ik ABSOLUUT een workshop volgen bij jou @home!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dikke proficiat Hilde! Ik kom zeker langs voor een workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als je niet alleen @home workshops geeft ben je ook altijd in geel welkom www.klijntje.be!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het aanbod! Ik hou het in gedachten!

      Verwijderen
    2. Ik vind da een super idee van Annelies :-)
      Want ik woon in haar buurt!!! :-D

      Verwijderen
    3. jeuj, 't zou heel leuk zijn!

      Verwijderen
  23. Zo super zeg! Ik wil heel graag een workshop bij je volgen. Hopelijk niet te ver ... Ik kijk uit naar meer info.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O zo super, ik ben helemaal in de wolken voor jou :))))
    Geniet ervan, van alles wat komt en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd! Wat een mooi beslissing, niets mooiers dan je hart volgen. Je logo vind ik ook prachtig. Wie weet kom ik ooit wel eens een workshop bij je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gewoon voor je dromen gaan, dat maakt je leven zo veel rijker !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nog iemand die een carrièreswitch gaat maken. Ik probeer me helemaal onder te dompelen in het maken van patronen. Hier wil ik graag ooit wat centjes mee verdienen. Veeeel succes in elk geval. Als je wil mag je ook mijn gratis patroontjes gebruiken. Kijk maar eens op: compagnie-m.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb net eens op je blog gekeken en al patroontjes "besteld" ;-) Hele leuke dingen!!! Dank je wel dat ik die mag gebruiken!

      Verwijderen
  28. Oooh super! Dat A-lijn jurke zie ik volledig zitten!!! Stuur mij de data en alle info maar door. Veel succes en uw ventje heeft dat logo goed gemaakt! Groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterend! Je hart volgen en er gewoon voor gaan! Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Tof seg! Ik lees zo graag jouw blog! Echt leuk! Ik kom maar al te graag een workshopke volgen ze... Ge woont hier toch maar om den hoek ee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. proficiat! En ge gaat dat geweldig doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hihi, wij gaan dezelfde kant uit ;) veel succes hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, fantastisch, dikke proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Fijn!!! Veel succes én plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super, Hilde ! Proficiat en heel veel succes gewenst ! Je mag er mij alvast wel eens verwachten. Je logo is ook supermooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Proficiat en héél véél succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. heel veel succes, ik ben ook onderwijsmadam, nu invaller, en geef ook workshops....een heerlijke combi.
    Waar ga je de workshops geven?
    groetjes Renee

    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de meeste workshops zullen bij mij @home doorgaan, in Dendermonde (België)

      Verwijderen
  38. Leuk, leuk! Heel veel succes in ieder geval!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Goed van jou! Veel succes met de nieuwe keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. woehoew! you go!
    heel veel succes, maar vooral heel veel plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat gaaf! Ik moet nog even doordromen....
    Veel plezier in je nieuwe job!!!!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jeuj! ik hou van workshops!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super Super super goed van je Hilde ...
    Je logo is een pracht exemplaar ...
    Een workshop bij je volgen staat dus nu bovenaan mijn to-do lijst ...
    tot snel ,
    Liefs ,
    Biefrul

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Proficiat!!!!
    Jammer dat het zo ver is :).
    Veel succes, maar ben er zeker van dat dat geen probleem gaat zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. spijtig genoeg wat ver maar in ieder geval enorm veel succes ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hele dikke proficiat! Ik wens je alle succes!
    (en misschien kom ik snel wel eens een workshop volgen, Dendermonde is niet zo ver...)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Proficiat en succes en wie weet tot op een workshop ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. super! ik wens je heel veel plezier en succes! en misschien tot op een van je workshops?

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw, super zeg! Heel veel succes met je droom, en geniet er ten volle van!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Super!! Heel veel succes! Dromen die werkelijkheid worden zijn de max!
    Groetjes,
    Isabelle

    sistersmade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. supertof!!! Wat een leuke en spannende tijden voor jou dan nu! Ik wens je echt superveel succes, en weet zeker dat je workshops in no time helemaal volzet zullen zijn... Misschien neem ik wel een keertje deel :-) Ik kijk uit naar meer nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hilde , een dikke proficiat met deze fijne stap. Je gaat er heel veel vreugde uit halen daar ben ik zeker van. Heel veel succes gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mooi logo zeg !!!!
    Proficiat en veel succes!
    KAtrien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Doen wat je hart je zegt, heerlijk!
    Ik wens je ongelofelijk veel succes, maar bovenal immens veel plezier met je workshops!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuk!!! Heel veel succes met je mooie droom die je nu werkelijkheid laat worden.

    Prachtige foto's!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Succes! De foto's zijn heel leuk, je krijgt zin in een workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een geweldig nieuws! Alleen jouw enthousiasme al maakt dat een mens begint te naaien :-) Proficiat en hééééééééééél veel succes! Prachtig logo trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Leuk, veel succes! Een grote stqp he. Bij mij ook plannen in die richting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Al helemaal fan van je logo :-)!
    Veel succes en plezier! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Tof nieuws. Heel veel succes toegewenst. Het logo is helemaal toppie ! Hopelijk blijf je ook nog bloggen zodat we nog kunnen blijven genieten van jou eigen creaties.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Waw! super veel succes! en idd @ home is nog zo veéééél leuker!
    Dat gaat daar wat geven zulle!!!
    Gr$an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Proficiat! Ik ga me zeker ook eens inschrijven, samen met m'n zus (eenhuisinde straat)! We kijken er naar uit. Heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Succes vast. Ik ben benieuwd.
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik bewonder de mensen die hun dromen durven te realiseren!! Had, ik ook maar zoveel lef! Ik wens je alle succes toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Waaw! Velen hebben dromen, maar jij maakt ze ook echt waar! Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Proficiat en veel succes! Prachtig logo!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Van harte gefeliciteerd met deze stap! spannend, maar zo leuk als je van je hobby je werk kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...