maandag 20 mei 2013

Mama + dochter = love

Eén van mijn allereerste stofjes, twee jaar terug gekocht bij Koekepeertje, vorig jaar de schaar er durven inzetten voor een mama-rokje en dit jaar nog een stukje gebruikt voor een dochter-rokje ...





En wat heb ik plezier gehad bij het lezen van jullie reacties op mijn vorige blogpost :-). Deze week breng ik nog een paar praktische zaken in orde en op het einde van de week wordt jullie nieuwsgierigheid niet langer op de proef gesteld :-).
Maar ook deze naaisels maken deel uit van mijn toekomstplannen ;-)

35 opmerkingen:

  1. Cute!! Echt mooi, moeder en dochter samen in hetzelfde rokje!!

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och zo schoon! De dochter hier was verliefd op de roze uitvoering van de stof, maar de groene vind ik toch frisser. Geweldige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Benieuwd :-)
    en dat blijft een superstofje! Hier werd het eerder een hemdje en een boekentas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig .. het stofje is ook gewoon te gek !!
    liefs
    biefrul

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik val in herhaling, mooie foto's! Uw haar is ook leuk gedaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. maar aré, zo schattig jom! 't Is dat mijn tienerdochters weigeren om in dezelfde rok als hun moeder rond te lopen, want anders...!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke moeder-dochter-rokjes! En heerlijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo super!! Ik heb het stofje hier ook liggen, maar nog niet in durven knippen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gewoon doen, het is echt een zalig stofje! En het strijkt zo fantastisch goed! Echt een plezier!!!

      Verwijderen
  9. Leuk he, binnenkort een groepsfoto van mama-dochter rokjes in deze stof?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi, zo assorti! Prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi! En prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk eens ... zo'n prachtig stel samen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superleuk, mama en dochtertje in hetzelfde rokje!!zalig stofke ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. supermooi!! En idd een heel schoon stofje!! Ik ga trouwens meteen je vorige post dan eens lezen, want tegenwoordig heb ik nogal veel achterstand en ik ben curieus na het lezen van deze post :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mooi!!!! Prachtig gedaan en het staat jullie beiden super goed!!!
    Ik ben ook nog steeds heel benieuwd naar wat je toekomstplannen zijn :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi!
    Toevallig ligt net dat stofje momenteel ook op mijn naaitafel, morgen toon ik mijn maaksel op mijn blog!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fotogeniek stel zijn jullie ! Heel mooi ! En wat je vorige blogpost betreft heb ik zo'n donkerblauw vermoeden …

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hé, wat leuk! Mooi! En wat een leuke foto's, je bent echt wel fotogeniek! Maar waar blijft die lente toch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is echt zalig! Ik ben ook bezig aan zo'n mama-dochterproject! Wordt vervolgd! Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De foto's van jullie samen zijn echt heel leuk, en mooie rokjes ook natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. van zo'n mooi stofje kun je alleen maar mooie kleertjes maken toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Benieuwd!
    Heel leuk, de mama en de dochter assorti!
    Het blijft toch ook een prachtig stofje dit...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk zo'n mama- en dochterrokje. Schitterend stofje en prachtige foto's van jullie saampjes.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schoon, schoon, schoon (ik bedoel: de rok is schoon, die foto's ook, en kben benieuwd naar't einde van de week)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hele leuke foto's en weer een tof rokje voor je flinke meid

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...