donderdag 2 mei 2013

En het appelzakje is voor ...

Wie de nieuwe eigenaar wordt van een appeljasje, dat liet ik Joppe helemaal alleen beslissen.
Ik liet hem op mijn blog de 114 toffe reacties zien en gaf hem de boodschap mee dat hij er eentje mocht kiezen.
Nu was ik wel heel benieuwd ... Ofwel had hij er helemaal geen zin in en koos hij gewoon de eerste, ofwel keek hij naar de namen en koos hij er eentje die hem bekend in de oren klonk, ofwel las hij echt alles en had hij genoeg leeshuiswerk gedaan voor een ganse week ...

 
 

Maar hij koos iemand die helemaal bij de lente past...
Madeliefmeisje, stuur je me je gegevens door, dan komt het appelzakje je richting uit!


Ook op facebook koos Joppe een winnaar, klik maar eens hier.

Dank je wel allemaal voor de leuke reacties. Het beloofde patroontje en de handleiding komen dit weekend op mijn blog.

8 opmerkingen:

  1. wat een flinke secretaris heb jij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier ermee.Ik wacht wel af naar het patroontje,dan kan ik er eentje maken voor mijn zusje (is weer op dieet)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh! Ik heb gewonnen! Wat ben ik superblij :-) Dankjewel aan Joppe! En zijn mama ook natuurlijk ;-) Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig, hij neemt zijn taak echt wel serieus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat keuk zeg! Heeft hij goed gedaan. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan... hij maakte er zijn werk van , zie ik!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...