vrijdag 25 oktober 2013

Laatste crechedag ...

Kleine meisjes worden groot ... en vandaag was het Jutta haar "officiële" laatste creche-dag.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het daar best wel moeilijk mee heb,
een hoofdstuk dat definitief afgesloten is in ons leven.
 
Maar volgende week gaat ze nog twee dagen eventjes spelen in de creche omdat mama workshop geeft, dus kan op die manier toch nog eventjes afkicken ;-).
 
Jutta nam cadeautjes mee en als extraatje twee reuzebokalen gevuld met snoep en nic-nacjes. Het idee van de beesten op de deksels en die te spuiten zag ik al op héél veel blogs passeren. De allermooiste zag ik bij de Paspelpoes Joke, waar ze dienst deden als geboortegeschenkjes.
 
Ik koos voor roze en groen, Jutta's geboortekleuren.


Dank je wel lieve mensen van de creche!!!


Bokalen: frituur
Fluoverf: Action
Dieren: tweedehandsverkoop gezinsbond


En er zijn nog beestjes genoeg over voor een volgende spuitbeurt ;-)

11 opmerkingen:

  1. Zo leuk! Dat is inderdaad een mijlpaal die laatste crèchedag hé. Ik mag er nog niet aan denken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig idee. Ik had het nog niet op andere blogs gezien :-)

    Lastig he, bitterzoet, al die overgangen van die kleintjes. Maar elke nieuwe fase is weer zó leuk!

    Veel plezier met de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo mooi!
    Veel succes met haar eerste schooldag....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat staat mij binnenkort ook te wachte, die laatste crechedag...
    Leuk gemaakt de potten!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het gaat snel he. Hier ontdekte ik dat Axelle amper nog in haar babybadje kan... En maat 62 mag ik ook gaan opbergen. Leuke potten trouwens. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een stuk afsluiten en een nieuw beginnen vind ik altijd een mijlpijl, ik denk dat wij ons er meer bewust van zijn dan de kids zelf :)
    Tof met die fluoverf.
    Ik heb ze vorig jaar ook gemaakt , dieren action, spuitverf zwart, eveneens action, verpakt met bijpassende snoepjes in rode tinten in een zwart mandje als traktatie op het einde van de oudste zijn stage in de Zoo :)

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...