zondag 9 februari 2014

Juwelen ontwerpen in een keukenatelier ;-)

Medetiret Leen heeft een neef met een bedrijf waar keukens
en andere designspullen gemaakt worden met Hi-Macs.
Waw, schoon gerief, kijk zelf maar eens bij Saam, Gimico en Kletz...
Ja zelfs de desk van het VRT-journaal is door hen gemaakt.
 
En die creatieve neef wil graag meer met zijn fantastische materiaal doen.
De krasvastheid, duurzaamheid en mogelijkheid om naar eigen zin te bewerken
is dus ideaal om juwelen mee te ontwerpen!
En samen met hen mocht ik een avondje gaan proberen.
 
 
Hilarische taferelen:
wij in onze "schone" kleren in nen keukenatelier
verhitten, plooien, schuren, polieren, ...
Om te eindigen met een o zo vrolijk gevoel
bij het zien van onze nieuwe juwelen :-)
 
Merci Brecht!!!
 
 

 
 

17 opmerkingen:

  1. Olalah!!!!!! Dat is iet naar mijn hart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat ziet er heel leuk en mooi uit! Dat zou ik best ook wel eens willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, toffe juwelen ! Zijn die te koop ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er heel leuk uit om te doen! en toffe resultaten ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjiek, wat een gelegenheid om zoiets te mogen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super tof! Ik zou ze aandoen zenne! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk! En nog mooi resultaat ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. da's echt iets voor mij!!

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...