maandag 3 oktober 2011

voor snotneusjes en krokodilletraantjes ...

Altijd leuk om op vervelende momenten als de snotvallingen weer in't land zijn, met veel plezier een vrolijk zakske te kunnen bovenhalen ipv het gewone pakje papieren zakdoekjes.
Ik volgde nauwgezet de instructies van haar maar heb toch nog wat aanpassingskes moeten doen, want ik slaagde er precies niet in om de twee delen deftig in en aan elkaar te krijgen.
De zakjes zijn omkeerbaar maar ik denk dat Joppe en Warre bij hun exemplaar de auto's verkeizen boven de polkadotjes :-). Dus van omkeren zal geen sprake zijn. Schoonmama kreeg de poezenversie en voor mijzelf maakte ik de bloemetjes versie.

En deze ode aan dat kleine papieren zakdoekse vond ik zoooooo schoon (komt van de druivelaar, eens iets anders dan de flauwe mopkes):

Moeders zakdoek is zo klein
om altijd bij de hand te zijn...
een snottebel of plotse traan
wordt stiekem weggedaan...
Die kleine zakdoek
verricht elke dag een wonder,
een moeder kan niet zonder!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...