vrijdag 11 november 2011

de schoenencollectie breidt uit ...

Na de vorige slofjes die zo vlot gingen om te maken, kriebelde het voor een nieuwe, iets aangepaste versie. Aangezien ons pruts niet kan stilzitten met als gevolg dat de slofjes zo vaak van haar voetjes gestampt werden, drong de noodzaak (ja, ik zal het maar zo een draai geven om mijzelf te overtuigen dat mijn dochter echt nieuwe schoenen nodig heeft :-) ) zich op om er te maken die aan haar enkeltjes vast zaten.




Ik gebruikte terug een patroontje van hier en paste het een klein beetje aan want gebruikte enkel voor de onder- en binnenkant vilt. Voor de buitenkant bracht ik met vlisofix een ander stofje aan op het vilt. Ik stikte het boordje met een kleine zigzag, maar hierdoor ging de boord wel ietske rafelen. Maar mijn kritisch oog vond het roch oké! Ipv drukknoopjes gebruikte ik zelfklevende velcro.


Een klein vogeltje erop met strijkvelours en zo vergissen we ons met de twee gelijke schoentjes niet meer van voet ...



3 opmerkingen:

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...