maandag 25 maart 2013

Wapenen tegen de kou in lentekleuren ...

Als we nog niet mogen proeven van de lente, maar we in ons hoofd toch al in lentemodus willen vertoeven, dan denken we er plots aan dat er nog een lap hele dunne stof in de vergeethoek ligt 110 x 200 cm en ik vorig jaar op reis in een lokaal winkeltje 6m fijne knalgele pomponnekesband gekocht had ...


Ideaal dus voor een lentesjaal ;-) En ja, als je eens vlug uitrekent, dan kom ik er niet met mijn pomponnekesband, maar met wat extra trekken eraan lukte het wel ...


En meestal blog ik niet over onze keuken, behalve als't feest is, maar gisteren maakten we hier een rozijnebrood met het recept van Jeroen Meus ... Het recept is zoooo eenvoudig en het brood zoooo lekker dat ik het niet kon laten het hier ook bij te zetten ;-)


20 opmerkingen:

  1. die sjaal s super knap seg!
    liefs, mimi xxx
    (ook uw broodje ziet r heerlijk uit,
    ideaal voor dat weertje van gistren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En dat broodje lag hier ook al in de broodmand. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kleurtjes van sjaal ..nu gaat de zon komen !!En dat broodje ziet er heerlijk uit ga ik ook eens proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een zomerse warme sjaal, de kleuren staan je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een gezellige en vrolijke sjaal zeg! Tof! En dat brood ziet er zoooo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supertoffe sjaal én ik ben fan van uw behangpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een sjaal om het rotweer te doen vergeten. Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi!! een sjaal om in de lente te komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige sjaal! En zo'n brood, heerlijk!
    Fijne dag!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie sjaal en dat broodje, het water loopt mij in de mond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moooie sjaal! Van die kleine pomponnetjes ben ik altijd fan en dit is echt ideaal voor een vleugje lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooo, dat is echt een prachtige sjaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die sjaal is heel leuk! Mss kan je hiermee een extra kans wagen voor Y'all?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke sjaal... brood ziet er erg lekker uit ik bak notenbrood ook zeer lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n leuke sjaal wil ik ook wel Hilde .. super mooi gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Rozijnenbrood gauw aan manlief tonen, hij is ook fan van Jeroen Meeus en tot nu toe was alles lekker. Dit is ook weer geslaagd zo te zien! Net als je sjaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke sjaal! Het behang achter dat lekker brood is ook schoon hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love je sjaal!! De frisse kleurtjes doen echt deugd! Het brood ziet er heerlijk uit, precies van de bakker. Een ideetje om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...