woensdag 18 maart 2015

Eindelijk jarig ...

Door de vele blogverslagjes
deze week,
lijkt het alsof die kleine Jutta
al een hele week jarig is.

Maar nee hoor, 
vandaag was het haar enige echte 
verjaardag!

Hoera! 
kaarsjes voor onze lieve meid!!!

En ja, van de vele maaksels van de laatste tijd
mocht zij er eentje uitkiezen,
voor haar dagje!

En ze koos ook voor mijn favorietje,
het wondermooie kersenstofje
van Mon Depot.
Het stofje is beschikbaar in interlock
en gewone tricot,
en ik koos uiteindelijk voor interlock. 
Dit is iets dikker dan gewoon tricot
en het verwerken ervan is een plezier.

Tja, en het patroontje ...
De Viola-legging nog maar eens uit LMV :-).
Ik weet niet of ik nog moeite moet doen
om jullie te overtuigen van het plezier en de eenvoud
van dit patroon.

Een tip voor wie deze leggingbroek zou maken:
ik voegde aan het patroon bovenaan in de taille
6 cm extra toe.
Want én skinny én extreem lage taille
was net iets te veel van het goede vond ik ;-)








En nu op naar jarige nummer twee, 
overmorgen ...

33 opmerkingen:

  1. Ik ben zo verliefd op da stofke. En euh, merci voor de tip ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig! Hip,hip hoi voor Jutta :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als nummer twee evenveel verjaardagsoutfits krijgt… ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nee hoor, ik beschouw dit als een éénmalige gelukstreffer voor Jutta ;-).

      Verwijderen
  4. Heel mooi! Hiep hiep hoera! En die poseer-glimlach is toch zo herkenbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige outfit, prachtige foto's, en wat een zalige schoenen heeft ze!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, wat een coole outfit! En ook super fan van de schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! En goed gekozen Jutta! (hoewel ik het roze stretch satijntje ook geweldig vond... zou die nog ergens verkrijgbaar zijn?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! En goed gekozen Jutta! (hoewel ik het roze stretch satijntje ook geweldig vond... zou die nog ergens verkrijgbaar zijn?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee of dat stofje nog ergens te krijgen is ... Misschien moet je eens een mailtje sturen of eens bellen naar modecoupon in Sint-Niklaas? Wie weet hebben ze nog ergens een stukje liggen?

      Verwijderen
  9. Nog net op de valreep.. hip, hip, hoera!
    Ze heeft haar nieuwe garderobe dubbel en dik verdiend! Zo flink poseren voor mama ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Wat een boffert met al die nieuwe kleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige meid en wat een mooie collectie kleertjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze heeft smaak die dochter van je!Maar dat heeft ze van geen vreemden als ik jouw naaisels zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's! Heel tof, zo met die bloemen. En natuurlijk ook een super schattige legging :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo schoon! En goeie match met de schoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hiep hiep hoera voor Jutta, en natuurlijk ook voor jou voor die mooie outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. kersenbillen... om in te bijten! Hiep hiep voor Jutta!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie foto's! Hieperdepiep hoera voor Yutta!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, zo'n mooi broekje voor je mooie meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig, die rood-groen combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 4 amaai zeg, de tijd vliegt.
    Ik heb er ook eentje die richting dat nummertje gaat.

    Proficiat mama en Jutta!!

    saraflie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 6 cm dan nog wel?
    Los daarvan, ik vind dit broekje super! Was ik haar geweest, ik had dit ook gekozen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. het is een gelukzakje
    ik kan deze woensdag niet komen naar de tiretten maar ben er net als jij (vermoed ik) bij op 28/3 ... tot dan!
    gr
    k

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig leuke blog!!! En gefeliciteerd met je dametje!!!

    BeantwoordenVerwijderen


  24. Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, huis lening, auto lening, studenten leningen, consolidatie van schulden leningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz. .. Of ben je al geweigerd een lening door een bank of een financiële configuratie van een of meer redenen. Je liever hun krediet oplossingen! Ik ben een dominee, een particuliere geldschieter, de kredietverlening aan bedrijven en particulieren in een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op om de lening om de overdracht te volgen binnen 48 uur te behandelen. CONTACT: danieljohnsonltd@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Eindig uw financiële zorgen nu: ik kan lachen, dat godvrezend man, die had verzekerd € 220.000 en twee van mijn collega's kreeg ook leningen van deze man, zonder enige moeite. Ik adviseer u niet naar de verkeerde persoon te kiezen, zult u zeker een aanvraag voor een geld lening voor uw project en elkaar. Ik schreef dit bericht, omdat de heer Pendelis Rijkdom, maakte me voel me gezegend hun leningen. Het is via een vriend die ik ontmoette deze eerlijke en genereuze godvrezend man, die hielp me dit fonds te betalen voor de lening van je leven, je financiële hulp nodig hebt, je bent geplakt, hebben geen toegang tot bankkredieten niet niet hebben, of gunste van de bank voor de financiering van uw bouw, vastgoed ontwikkeling, de ontwikkeling van uw bedrijf uw eigen bedrijf, moet je gezien hebben en geld, slecht krediet verdienen of geld nodig om rekeningen of schulden te betalen. Daarom raden wij u aan om er naartoe te gaan, neem dan contact op en te voldoen aan met u voor de diensten die u vragen. Contactadres: pwloancompany484@gmail.com

    Eindig uw financiële zorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wij bieden flexibele leningen en financiering voor diverse projecten om de gebruikelijke strikte procedures te vermijden. Deze financiering laat een klant toe voor zo laag als 2 lage rentevoeten over een periode van 2-45 jaar genieten van afschrijving - 2% per jaar. Wij kunnen een lening / financiering goedkeuren tot USD 80.000.000,00 of meer, afhankelijk van het type bedrijf. Wij financieren voor: pastormarshall@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...