donderdag 12 maart 2015

Tirettenweekend ... heimwee ...

Wie mij op facebook volgt
heeft het een paar weken geleden mogen merken ...
De tetterende tiretten
verlieten terug hun natuurlijke habitat
en trokken voor het derde jaar op rij
richting Westmalle op stikweekend...

En voor wie nu de bedenking maakt,
een gans weekend stikken !?!
Mja, zoiets, 
maar er was genoeg afwisseling hoor :-).
Neem maar eens een kijkje
op de blog van de tetterende tiretten!
Ik kan je verzekeren dat
zo'n weekend best wel vermoeiend is,
maar tegelijk zo batterij-opladend!
Heerlijk was het!

Een niet-stik-activiteit stond al
gepland op vrijdagavond.
En deze zorgde ervoor dat
wij vandaag in stijl
naar de bib konden stappen.

Ingrediënten:
* een katoenen tas.
(wij kochten ze hier)
* textielverf
* toffe spreuk of tekening 
(pinterest staat er vol van!)
* penseel
* vanalles om stempels mee te maken
(mijn cirkeltjes kwamen van kleine ronde foamstickertjes
en de kleinste van de achterkant van mijn penseel)



En de spreuk,
die zag ik hier.
Ze bleef hangen in mijn hoofd
en vond nu zijn weg naar deze tas.


En ja, er werd nog vanalles gemaakt.

De papieren pomponnen maakten we op zaterdagmorgen.
Een lieve medetiret gaf ons hiervoor een deskundige uitleg :-).

En daarna werd er vollenbak gestikt...

De man kreeg een splinternieuw hemd
(maar moet eerst nog eens poseren voor mijn lens ;-) )
en de kids werden verwend met een nieuwe cirkelsjaal
(volgens dit recept)

Stofjes: tricot van Liesellove

En dan kijken we nu al uit naar volgend jaar!!!

8 opmerkingen:

  1. Dat was een productief weekend, mooi gemaakt! De tas is echt tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. precies eens een tuto'ke zoeken van die pomponnen, ideaal voor de paasvakantie denk ik zo dan :)
    benieuwd naar dat mannenhemd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke quote op je tas!En ik kan me voorstellen dat je terug wil,is iets wat ik ook eens wil doen,een heel weekend naaien,babbelen,genieten,slaap te kort maar oh zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh mooie tas en die spreuk...die ga ik onthouden! Super tof

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die pomponnen, I love it :-) een tuto zie ik dus ook helemaal zitten *hint* ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zag er leuk en gezellig uit ...
    Die pomponnen zijn inderdaad de max ... een tuto zie ik ook wel zitten (en de kids ook) zo brengen we instant lente in de klas :-) hint hint ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...