maandag 16 maart 2015

Verjaardagsoutfit 2 ...

Ik dacht dat het deze ging worden,
als verjaardagsoutfit.
Maar niet dus...

Nochtans alle favoriete ingrediënten
voor ons kleine meisje:
een broek, roze én blingbling ...

Ze wou absoluut een broek.
En liefst zo "skinny" mogelijk.

De nieuwe LMV kwam dus als geroepen.
Hierin stond de Viola-legging,
perfect voor het model dat Jutta het liefst draagt.

Ik gebruikte een stretchsatijntje
van Filou & Friends,
op die manier werd de legging
opgewaardeerd tot broek ;-).

Die broek is zo leuk om te maken,
ideaal voor bandwerk,
dus alvast een constante in de andere
verjaardagsoutfits ;-).

En natuurlijk hoorde daar een pull bij.
Ik kreeg  van haar een restje
sweaterstof met gouden
blingbling.
Merci, Karla!!!
Perfecte match bij de broek.
Het patroontje haalde ik uit
Knippie 3/2013.

PS eerst werd een andere pull gemaakt,
maar in combinatie met de broek
werd het pyamagehalte te groot ;-).






 Stof: Filou&Friends - Modecoupon
Patroon Viola-legging: LMV maart-april 2015
Patroon pull: Knippie 3/2013





21 opmerkingen:

  1. Hihi, deze is inderdaad veel beter, jammer van je upcycling project maar tja. En die kleine meid weet goed wat ze wil :-) skinny is in bij de jeugd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat voor parels zijn dat zeg!!!!
    Precies recht uit een etalage geplukt!
    supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoontje ! (en benieuwd naar wat het wel werd)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt. Wat is ze schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! En nu ben ik nog meer benieuwd naar wat het dan wel werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Mooi setje! En idd, met het juiste stofje wordt het een broekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. perfect match! Lief, stoer en comfy. All in one ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is de max, en je brengt mij op ideeën want ik heb die stof ook liggen maar zocht nog naar een super skinny modelletje. Een legging dus! Dat ik daar niet aan dacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eu...als die broek te klein is, is ken nog een fan van skinny ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk! En wat een geweldige stof! Ik neem aan dat het alleen maar beter gaat worden vanaf nu? Kwijl kwijl....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk setje, heel mooi dat de voering van de capuchon gelijk is aan de legging!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk deze! Dacht dat ik al gereageerd had? Zo'n stretch satijntje wil ik ook wel! Als iemand tips heeft...

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...