zondag 18 september 2011

als da geen telepathie is :-)

Ik had eigenlijk geen zin meer om nog een blogberichtje te versturen vandaag, maar toen ik daarnet sara haar blog zag moest ik echt lachen. Als je eens gaat kijken merk je direct waarom :-). En nee hé, sara, we hebben daar woensdag helemaal niet over gesproken é, maar het lijkt verdacht veel op telepathie, of zelfde smaak... Enfin, zit hier nog altijd te lachen bij de opvallende gelijkenis (zelfs de botten) :-)))

Bij mij werd het wel een rokversie. Ik had al lang zin in een jeansrok en de combinatie jeans met rood vind ik super! Dus nam ik mijn modelleke van hier (de blauwe met bollekesboord) en maakte die wat breder zodat ik er vooraan een stukske kon van omslaan. En de knopen kwamen erop omdat ik hier in mijn kast een gelijkaardig model liggen heb in't groen met zo zes knopen en dat was eigenlijk zo'n beetje mijn lievelingsrok .

Dit is het resultaat (en nu is het jouw beurt sara om te beginnen lachen :-) )








5 opmerkingen:

  1. Prachtig resultaat! Heel knap! Heel leuk met die rode accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél erg mooi! Vind het ook een geslaagde combinatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ai nee zo grappig én wat heb ik lang geknipt liggen? Een jeansrok met rode afwerking, alé we gaan een clubke moeten oprichten. T is superleuk gelukt jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Overduidelijk dezelfde smaak .... hahahaha .... echt tof, jong, die rok !! Dus Leen, ge ziet het, t is een geslaagde combinatie, hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor! Fan van model én kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...