donderdag 5 juli 2012

Gestrikt ...

Mijn zoon heeft een vriendinnetje, en niet zomaar eentje, een hartsvriendinnetje dat verzot is op strikjes.
Dus ze kreeg op haar feestje cadeautjes ... Alles in thema en geen moeite teveel voor mijn zoon zijn liefje ;-).

Ze kreeg een gestrikte pennenzak (patroon en tutorial vond ik hier) en een "dans"zakje à la noodlehead, want volgend jaar volgt ze waarschijnlijk kleuterdans. Omdat we niet aan verspilling doen werd het stukje waaruit de letters gesneden werden, op de achterkant van de pennenzak geflockt.


Hartjesstof: Stoffen van leuven

En Warre wou natuurlijk ook zelf iets maken voor zijn vriendin ;-). Ze vertrouwde mij een tijdje geleden toe dat ze zooooooo graag een strik zou hebben voor in haar haar. Ideaal voor Warre... Hij maakte een strik in strijkparels (en mama maakte er ook eentje) en we kleefden ze op spelden die we in de Kreabo kochten.



Om het strikjesverhaal compleet te maken maakte ik met de restjes stof nog twee strikjes op een haarschuivertje.


Gelukkige verjaardag, Anjelientje!!!

12 opmerkingen:

  1. waw, Angelientje is een specialleke precies ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi, wat een goeie tip, die clutch met strik, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar weeral zo mooi en creatief en op maat en ... en ... !!! En die flockletters : ik knip dat zo slordig uit, ik zou geen restjes meer kunnen verwerken hoor, maar dit is pas zoveel mooier !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, wat een pracht-cadeau's! Zo leuk weeral, hoe doe je 't toch maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super cadeautje!!! echt knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk :-) ! Ne mens zou terug kind willen zijn ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad super leuke cadeautjes!!!! Wij kijken altijd met veel plezier uit naar de komst van Hilde en haar super cadeaus! Je zou voor minder feestjes geven! Nog eens dikke merci! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik krijg enorm veel inspiratie door jouw blog. Eventjes laten weten dat ik je eigenlijk wel bewonder, je maakt héél mooie dingen! Ik heb net dit tasje met strik ook gemaakt dankzij jouw link naar de tutorial, merci! Ik ben nog een beginnelingske wel..:-)

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...