maandag 30 juli 2012

Voor een toffe blogmadam ...

In den beginne van mijnen blog (een jaar geleden dus... by the way mijn give-away ter ere van mijn blogverjaardag loopt nog twee weekjes ;-) ) kreeg ik bij mijn allereerste blogberichtje twee reacties.
Eén ervan was deze van haar:
"Die doopsuikerzakjes herken ik ... van bij mijn moeder thuis (die je schoonmoeder kent ... hihi)"
Je kan je voorstellen dat ik wel eventjes raar keek ... Maar om een lang verhaal kort te maken, mijn ventje kende haar van vroeger (als kind nog) en gisteren hadden we dus een supertoffe, gezellige date ;-).

En wat neem je mee als blogmadam voor een andere blogmadam, iets handmade natuurlijk ... Maar ik had wel stress zunne, aangezien zij zo'n mooie dingen maakt moest ik wel zorgen dat ik iets deftigs kon afleveren hé ;-). Dus ik ging op zoek naar het ideale cadeau. Ik herinnerde me deze rok die ze maakte en ik had die stof ook (van bij Stoffen Van Leuven), dus een bijhorende tas, dat stond al vast ... En dan eens neuzen op hare pinterest bij sjakossen die ze leuk vond en toen vond ik HET. Een tas met superduidelijke handleiding, zodat ik ze ook tot in de puntjes kon afwerken.

En dit werd ze dan, afgewerkt met magnetische sluiting en als sier nog twee overtrokken knopen erop omdat ik ze anders nogal sober vond ...







24 opmerkingen:

  1. Hilde, ik zit hier echt nog altijd na te genieten ! De jongens, de wederhelft, ik ... wij vonden het zo fijn gisteren ... en die tas, die was ik hier vanmorgen weer aan het bewonderen ! Zo van : ooh, kijk, en zelfs zo'n assorti zakje erin en zo'n leuke knopen en ... Daar zal mee gestoefd worden, jong ! Super dikke merci !!! Enne, we doen dit zeker over he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We doen dit zeker en vast over! Hebben gisteren enorm genoten, en vandaag nog gegierd van 't lachen met de zottigheid van de jongens ;-). Joppe zal met hele toffe liedjes op kamp vertrekken ;-)

      Verwijderen
  2. Woow, hier zit er toch eentje jaloers te kijken hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waw zeg, ik wiloo,k zo'n tas!lucky Jo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! En het tasje is prachtig! Schoon stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeg, ken ik u ook niet van vroeger, of uwe man? of uw schoonmoeder of....
    soit
    ik wil ook zo'n tas
    even schoon
    met even schoon knoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het tasje is prachtig, de kleurtjes zijn fris en gaan zo goed samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om bij iemand anders zijn pinterest te gaan kijken voor een cadeau. Kan ik dat idee ook pinnen? :)
    Mooie tas! Die knopen geven het nog iets extra's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker prachtig tasje, leuk gecombineerd met die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tas en super tasje!!! Wordt gepind!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van waar zijn julllie is er nu niemand regio antwerpen groetjes liesbet als er iemand is laat eens iets weten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Lies, ik ben van dendermonde en hier in de buurt wordt vlijtig gestikt hoor ... Zijn er in het antwerpse zo geen stikclubjes? Ik stik hier bij de tetterende tiretten en ik heb het gevoel dat de clubjes overal wel als paddestoelen uit de grond schieten...

      Verwijderen
    2. Ja schoten stikt wachttijd ttwee jasr alles zit bomvol anddre mensen die bloggen uit antwerpen ken ik niet

      Verwijderen
  11. De max, een prachtige tas werd het!! Lucky Jo!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooh, wat een prachtige tas... en assorti met de rok? Sjiek is me dat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel schone stofkes & prachtige tas!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi modelleke, Hilde. En opnieuw een superleuke stoffencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai, knap gedaan! Gij moogt bij mij ook eens op bezoek komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi!!!! ik heb ze enkele dagen geleden ook gemaakt, die tas. Super handleiding hé? Je hebt ze echt mooi gemaakt met die knoopjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi... spijtig dat ik je niet kan volgen via mail of zie ik dat verkeerd!
    Deze tas is gewoon af ... dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb net een knop toegevoegd om te volgen via mail ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...