zondag 8 juli 2012

Nog eens mama - dochter ...

Jaja, gisteren was het stoeferkesdag bij de tetterende tiretten ... Een supergezellige dag waarop veel gekletst, gelachen en ook gestikt werd... Maar het exemplaar waar ik mee ga stoefen is nog niet af. Integendeel, ik heb vandaag een deel patroonstukken voor iets anders gebruikt ;-).
Als je al een glimp wil opvangen van het stoefproject, kijk dan eens hier ... Maar het onderste deel van het stoefproject ging te kort zijn ... Ofwel moest ik beginnen foefelen en stukken tussen zetten, met risico op fatale afloop. Aangezien ik nog stof genoeg had besliste ik uit mijn te korte stukken een rok te maken met boorstof en nieuwe te knippen voor het "stoefproject".

Spijtig genoeg had ik vandaag plots tijd om te stikken. Waarom spijtig genoeg, omdat ik normaal gezien op het Cactusfestival zat op dit eigenste moment :-(. Maar een ziek ventje deed onze plannen veranderen ...

Dus werd er een rokje ineen gezet en aangezien het toch zo leuk is om samen met de dochter te kunnen blinken, kreeg mijn klein madammeke er ook eentje. Voor haar werd het het tricot-fronsrokje met boordstof uit het Zsazsa-boek.


                                                            Tricot van Modecoupon

En dan de fotoshoot ;-)








24 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige rokjes! Jullie zien er geweldig uit, allebei!
    Heel leuk in die groene en gele kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke kleurencombinatie ! Leuk zo moeder, zo dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve en vrolijke rokjes! De stofjes zijn zo ontzettend mooi, met dat kleine printje.

    Jullie zien er stralend uit. De shirtjes en vestjes in ton-sur-ton kleurtjes staan super bij de rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar leuk, zo samen! Een idee om te onthouden, al zouden dat hier 3 exemplaren moeten worden... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeder en dochter assorti: mooie rokjes en wreed schone foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke fotoshoot, allebei zo mooi in het groen, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie rokjes!
    Zou het kunnen dat ik u al eens gezien heb? Op de rommelmarkt in Baasrode. Volgens mij lagen er veel kinderboekjes bij jullie en stond er ook een bakfiets. Als het niet zo is, ook zo. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moh, hoe grappig!!! Ja, inderdaad, dat klopt, wij deden samen met kameraden mee aan de garageverkoop hier in baasrode! Ben jij ook van hier ergens? Zou tof zijn jou eens in levende lijve te onmoeten ;-)

      Verwijderen
    2. Ik heb zelfs bij jullie gekocht. Flink hè. Ik ben van Baasrode, dus in de buurt hè.

      Verwijderen
    3. wat een toeval ;-). Als je hier eens passeert, spring gerust eens binnen met je kids hé voor een tas koffie en een babbelke!

      Verwijderen
    4. Dus jullie wonen in dat leuke huis waar jullie voor stonden? Want er stond daar nog een ander koppel dacht ik.

      Verwijderen
  8. Echt prachtige foto's van jullie samen !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SUPER SUPER SUPER Wat zijn de rokjes leuk geworden! Ik denk dat iedereen die jullie samen zien lopen spontaan blij word!! (Ik ga nu maar gauw nadenken over mijn garderobe keuze voor morgen, voor mij en mijn meisje!) lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk de foto's van jouw en je dochtertje samen !!!
    Zeer mooie rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuke plaatjes, super tof gemaakt allemaal!
    & wat een schattig klein meiske!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw seg wat een prachtig stelletje. Zo'n mooie foto's van jullie samen. De rokjes zijn heel mooi geworden. Heel veel beterschap voor het ventje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er erg leuk uit; mooie foto's ook. Om te koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ge hebt dan toch nog een toffe middag gehad. Jammer dat ik je tickets niet kon overnemen, thesisverplichtingen helaas. Hoewel Het Lief daar niet mee akkoord was... ;)
    Ik vond't wel sneu voor jullie! Hopelijk volgend jaar meer sjanse, en dan ga'k mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Staat jullie echt prachtig!!! Mooie kleur en een mooie stof voor twee mooie dames! Meisjes kunnen toch niet wegsteken dat ze meisjes zijn hé!

    BeantwoordenVerwijderen

pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...